? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, February 27, 2010

Underwater River



Pernahkah anda terdengar tentang sungai dasar sungai sebelum ini? Inilah kebesaran Allah tentang apa yang dikatakannya dalam Al-Quran. " Dan Dialah yang membiarkan dua laut mengalir (berdampingan); yang ini tawar lagi segar dan yang lain masin lagi pahit; dan Dia jadikan antara keduanya dinding dan batas yang menghalangi." (Q.S Al-Furqan: 53)

Sungai ini terdapat di Maxico di sebatang sungai yang digelar Cenote Angelita. Dipermukaan sungai ini kelihatan seperti sungai-sungai biasa yang terdapat di Malaysia tetapi yang menariknya di kedalaman 30 kaki, air sungai ini hanyalah air biasa tetapi jika anda berjaya masuk ke kedalaman 60 kaki airnya bertukar menjadi air masin. Pelik bukan?

Didasar sungai inilah terdapatnya sebatang sungai yang besar. Padanya terdapat beberapa batang pokok serta tebing sungai yang dipenuhi dengan daun-daun luruh. Sungguh menakjubkan. Menurut beberapa maklumat dari OH! TIDAK, pengkaji yang menemui sungai ini telah memeluk agama islam setelah membuat kajian tentangnya. Subhanaalah!

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut lagi, silalah Google sendiri. Jangan lupa surf sekali kat Youtube taip je Cenote Angelita. Tengok sekali kat blog OH!TIDAK. Selamat mengkaji.

0 comments: